Sømod Vandværk fusionerer – informationsmøde torsdag d. 4. juni 2026 kl. 17:00 i Byhuset
Vi har nu glæden af at kunne meddele, at vi er nået til enighed med Kirke Hyllinge Vandværk, og at den endelige kontrakt nu er på plads.
Vi har opnået en løsning, hvor andelsværdien er fastsat til 1:1. Det betyder, at der ikke skal betales eller reguleres nogen andelsværdi i forbindelse med overgangen. Samtidig betyder aftalen, at vi allerede fra overgangen kan blive en del af Kirke Hyllinge Vandværks takstblad.
Fusionen og overgangen gennemføres som planlagt pr. 1. juli 2026.
Da den endelige aftale først er faldet på plads nu, og alle dokumenter netop er blevet færdiggjort, kommer denne invitation med lidt kort varsel.
Vi vil derfor gerne invitere alle andelshavere til informationsmøde i Byhuset:
Torsdag den 4. juni 2026 kl. 17.00
På mødet vil repræsentanter fra Kirke Hyllinge Vandværk præsentere sig selv, fortælle om vandværket og hjælpe med praktiske spørgsmål omkring overgangen, herunder de tekniske forhold og brugen af appen, så overgangen bliver så smidig som muligt for alle.
Vi håber, at så mange som muligt vil komme og hilse på Kirke Hyllinge Vandværk – og samtidig være med til at markere afslutningen på en lang og god historie for Sømod Vandværk.
Der vil være kaffe og kage under mødet, og vi håber på et hyggeligt samvær, hvor der også bliver mulighed for at stille spørgsmål og få en god snak om fremtiden.
Bestyrelsen er overbevist om, at dette er den bedst mulige løsning for os andelshavere og vil sikre en stærk og fremtidssikret vandforsyning mange år frem.
Vi glæder os til at se jer torsdag.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Sømod Vandværk
